Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du oprettes som bruger*
Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Log ind med NemId” knappen når du er inde i selvbetjeningsvinduet.
Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.
Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret ny bruger”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.
Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan fremadrettet selv vælge om du vil:
- Logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
- Logge ind med NemId
*Ovenstående gælder for personer over 15 år, der har et NemID. Er du under 15 år, skal du kontakte klinikken for at blive oprettet.
Videokonsultation
Vi har mulighed for at tilbyde en videokonsultation. Så hvis du ikke har behov for at blive undersøgt fysisk, kan dette være en god mulighed i stedet for at møde op fysisk hos lægen.
Videokonsultation foregår primært via Min Læge App. Videoen foregår via kamera på telefonen. Der bliver IKKE optaget video, det er kun for at lægen kan se patienten.
Ikke alle problemstillinger er egnet til videokonsultation. Der skal aftales tid på forhånd. Spørg evt. sekretæren om din problemstilling, kan løses via video, når du bestiller tiden. Der er oftere kortere ventetid på en videokonsultation, end en konsultation i klinikken.
Log på app´en Min Læge på det aftalte tidspunkt, start videokonsultation og lægen vil hente dig ind fra venteværelset på telefonen.